söndag 18 november 2007

Blogstart

Hej och välkomna, detta är det första inlägget i våran blogg. En blogg som i första hand kommer att handla om våran lilla kille Anton som föddes den första januari i år.

Nu är klockan över midnatt och jag ska hoppa i säng, men lovar att återkomma med mer spännande info och roliga bilder för er som är intresserade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad roligt att höra att ni mår bra. Vilka söta bilder på Anton, han är prinsen han. Tiden går fort ja. Skulle vilja va hemma över jul men det blir bra här med. Bara att själva julkänslan är speciell i sitt hem, inte sant? Hur firar ni i år?

Många kramar Elin

Johanna sa...

Hej! Just nu är de ingen julkänsla men sanrt första advent då börjar de kännas lite mer julkänsla! Vi firar hos min familj julafton i år blir mysigt. Firar jul några dagar innan jul med fredrics familj de blir kul de med! ha det fortsatt bra nu kram kram